Hoe log ik in?

Hoe log ik in? Rechts bovenaan in de menubalk staan twee icoontjes weergegeven. Klik op het linker icoontje om in te loggen. Vul bij 'email/gebruiker' het mailadres in waaronder jij (of je kind) bekend bent bij de ledenadministratie (dit is het mailadres waarop je ook de nieuwsbrief ontvangt). Log je voor het eerst in? Klik dan op 'wachtwoord vergeten'. Je ontvangt binnen 5 minuten een tijdelijk wachtwoord en instructie op het ingevoerde mailadres.

> Let op: je oude wachtwoord (van de oude website) werkt niet meer!

> Vul opnieuw bij 'email/gebruiker' je mailadres en het tijdelijke wachtwoord in

> Klik op log in ... Je wordt nu gevraagd het tijdelijke wachtwoord én twee keer een nieuw wachtwoord (zelf te bedenken wachtwoord dat bestaat uit 6 tekens waarvan minimaal 2 cijfers) in te voeren.

> Klik op 'bewaren' en log uit.

> Je kunt nu inloggen met je mailadres én je eigen, nieuwe wachtwoord.

> Je hebt nu ook toegang tot het beveiligde deel van de website. Je ziet dat je bent ingelogd aan jouw foto die in het veld inloggen verschijnt

> Belangrijk: vink 'ingelogd blijven' aan. Zo kun je door de website navigeren zonder dat je tussentijds opnieuw moet inloggen.

> Heb je familieleden die onder jouw mailadres ingeschreven staan? Selecteer dan in het veld aan de linkerkant van het scherm 'Bekijk website als' de naam van de persoon voor wie je wilt inschrijven of de website wilt bekijken.

Wat vind je achter de inlog?

In ieder geval de competitie- en trainingsindeling, ledenlijst, toptennis, verslag/notulen, barrooster en fotoalbums.

Ojee, inloggen lukt niet, wat nu?

Heb je geen email ontvangen binnen 5 minuten, dan heeft Het Spieghel waarschijnlijk geen of een onjuist/ander mailadres. Dat betekent dat je je mailadres moet laten invoeren/wijzigen voordat je de 1e keer kunt inloggen.

Wat moet je doen:

  • Mail je voornaam, achternaam, adres, geboortedatum en je juiste mailadres naar ledenadministratie@hetspieghel.nl
  • De ledenadministratie verwerkt/wijzigt je mailadres in de administratie
  • Zodra deze is verwerkt, ontvang je automatisch een bericht en kun je opnieuw inloggen via het veld inloggen rechtsboven in de menubalk (zie 1e keer inloggen).